معیار خرید آبگرمکن خوب
اجراکننده تاسیسات و لوله کشی ساختمان
مجری انواع لوله کشی (آب وفاضلاب,موتورخانه,گرمایش از کف,شوفاژ,و...)./رفع هرگونه نم درساختمان و بنایی

سوخت تمیز و ارزان : اگر هزینه و دسترسی به سوخت برای شما اهمیت دارد ، هنگام خرید به نوع سوخت آبگرمکن توجه کنید . به طور متداول ، آبگرمکن ها در انواع گازی ، نفتی و برقی عرضه می شود . گاز در مقایسه با سایر سوخت ها ، سوختی تمیز و ارزان می باشد که در کشور ما در اکثر نقاط در دسترس می باشد


ایمنی : اگر ایمنی خانواده تان برایتان اهمیت دارد و می خواهید با خیالی آسوده از آب گرم استفاده کنید ، آبگرمکنی انتخاب کنید که علاوه بر سیستم های ایمنی استاندارد ، به شیر اطمینان و کلید حرارتی نیز مجهز باشد . دقت و سخت گیری در انتخاب لوازم خانگی ، ایمنی خانه و خانواده شما را تضمین می کند .

دوام دستگاه : نشان استاندارد ملی بر روی آبگرمکن نشانگر دوام و کیفیت دستگاه می باشد . داشتن استاندارد ملی برای تمام دستگاههای گازسوز و داشتن برچسب انرژی برای تمام آبگرمکن های دیواری الزامی است . همچنین تایید سازمان های معتبر داخلی و خارجی دیگر ، مانند استاندارد کیفیت اروپا (CE) کیفیت بالای دستگاه را نشان می دهد .


آب گرم فوری : اگر می خواهید به محض باز کردن شیر آب ، آب گرم داشته باشید ، آبگرمکنی انتخاب کنید که آب را فوری و در هنگام استفاده گرم کند. به این ترتیب ، هیچ وقت معطل گرم شدن آب نمی شوید

آب گرم مستمر : اگر می خواهید هیچ وقت موقع استحمام آب سرد نشود حتی وقتی که چند نفر پشت سر هم از حمام استفاده می کنند ، آبگرمکنی انتخاب کنید که آب گرم دایمی در اختیار شما قرار دهد . پیشنهاد می کنیم در این حالت از آبگرمکن با مخزن بزرگ و یا آبگرمکن دیواری با ظرفیت حرارتی بالا استفاده کنید .


کم فشار : فشار آب در مناطق مختلف متفاوت است . اگر در منطقه ای زندگی می کنید که فشار آب در آنجا پایین تر از حد معمول است ، آبگرمکنی انتخاب کنید که با فشار کم آب نیز کار کند . اگر چه برای راه اندازی آبگرمکن های کم فشار نیز حدقل فشار آب ضروری می باشد چرا که در غیر اینصورت آبگرمکن روشن نخواهد شد . در صورت امکان می توانید آبگرمکن مخزنی ایستاده استفاده کنید .

کم مصرف : اگر می خواهید در طول سال هزینه کمتری بابت مصرف گاز بپردازید ، آبگرمکنی انتخاب کنید که با مصرف کمتر گاز ، آب گرم مورد نیاز شما را تامین کند توجه کنید که میزان مصرف گاز آبگرمکن های دیواری بر روی برچسب انرژی آن مشخص شده است . آبگرمکن های دیواری نسبت به انواع ایستاده گاز کمتری مصرف می کند .در صورتی که شما از گاز کپسولی استفاده می کنید و یا اینکه از آبگرمکن درجایی استفاده می کنید که ممکن است برای مدت چند روز و یا چند هفته از آن استفاده نشود (مثل ویلاها) استفاده از آبگرمکن های جرقه زن بدون شمعک را پیشنهاد می کنیم . در این آبگرمکن ها در زمان باز شدن شیر آب سیستم جرقه زن دستگاه را روشن می کند و بلافاصله آب گرم در اختیار شما خواهد بود .


اندازه مناسب : اگر می خواهید از فضای خانه بهتر استفاده کنید ، آبگرمکنی انتخاب کنید که با فضای خانه متناسب باشد . نصب یک آبگرمکن بسیار بزرگ در آشپزخانه کوچک مناسب نیست . علاوه بر آن آبگرمکنی انتخاب کنید که با اشغال فضای کمتر ، آب گرم مورد نیاز شما را تامین کند .

خدمات مطمئن : تمام لوازم خانگی بعد از مدتی احتیاج به تنظیم و تعمیر دارند . هنگام خرید به مدت ضمانت و خدمات پس از فروش توجه نمایید .آبگرمکنی انتخاب کنید که به راحتی بتوانید با شرکت سازنده آن تماس بگیرید . فراموش نکنید که نصب ، بازرسی و تعمیر لوازم خانگی گازسوز کاری است تخصصی و بایستی توسط سرویسکار مجاز و متخصص انجام شود .
( برگرفته از راهنمای خرید آبگرمکن بوتان )



نظرات شما عزیزان:

اطلاع رسانی مهم
ساعت23:42---27 فروردين 1392
سلام
مکان تبلیغاتی وبلاگ شما را با قیمت 10 تومن برای هر کلیک کاربران شما بر روی بنر میخریم
بشرطی که انصاف را رعایت کنید و تقلبی نکنید
هم چنین پاپ آپ سایت شما را نیز به قیمت 4 تومان برای هر بازدید کننده در روز میخرم
اگر بازدید کننده دارید پس درآمد خوبی خواهید داشت
لطفا در گوگل سرچ کنید p30 rank و مطابق راهنما عمل کنید تا نحوه درآمد مشخص شود
موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب: تاسيسات تاسيسات, برودتي و حرارتي, سرمايشي و گرمايشي, تحويه مطبوع, تاسيسات گرمايشي و سرمايشي, شرکت برودتي و حرارتي, تعمير و نگهداري, تاسيسات حرارتي - برودتي, تاسيسات سرمايش و گرمايش, موتورخانه هاي حرارتي و برودتي, تعمير و نگهداري موتورخانه , نگهداري تاسيسات, تهيه و اجراي موتورخانه , خدمات تاسيساتي برودت و حرارت, تاسيسات حرارتي و برودتي, نگهداري موتورخانه , نصب موتورخانه , سيستم هاي تاسيسات, نصب و نگهداري, اجرا و نگهداري, تاسيسات ساختماني, تاسيسات صنعتي, تاسيسات آب, تاسيسات بهداشتي آب و فاضلاب, شرکت تاسيسات مکانيکي و الکتريکي, لوله کشي آب سرد و گرم, تاسيسات وتجهزات, تاسيسات و ماشين آلات, تاسيسات مکانيکي و الکتريکي, تاسيسات برقي و مکانيکي, تاسيسات صنعتي و تهويه, طراحي و اجراي تاسيسات الکتريکي و مکانيکي, تاسيسات آب و برق , تاسيسات مکانيکي و برقي, تاسيسات فني, تاسيسات موتورخانه , تاسيسات آبرساني, خدمات فني تاسيسات, تاسيسات موتورخانه و شوفاژ, تاسيسات حراررتي - برودتي - برق-لوله کشي, تاسيسات و برق صنعتي, کليه امور تاسيسات ساختمان, تعمير و نگهداري تاسيسات سرد وگرم, طراحي و اجراي تاسيسات گرمايشي, , سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي, اجراي لوله کشي آب سرد و گرم, ديگ آبگرم موتورخانه , لوله کشي آب و فاضلاب, لوله کشي هاي ساختماني, کليه تاسيسات صنعتي و ساختماني, اجراي کار لوله کشي ساختمان, لوله کشي سرد و گرم و شوفاژ, شرکت مهندسي و تاسيساتي, شرکتهاي مهندسي و تاسيساتي, کار هاي تاسيساتي, شير آلات و سيستم برقي و تاسيساتي, ارائه انواع خدمات تاسيساتي ساختمان , سيستمهاي تاسيساتي, انجام پروژه هاي تاسيساتي صنعتي و ساحتماني , نصب شوفاژ, سيستم هاي مختلف تاسيساتي, ساختماني و تاسيساتي, تامين و نگهداري سيستمهاي حرارتي و برودتي, تامين و نگهداري, خدمات تاسيساتي, خدمات تاسيساتي خانگي و صنعتي, خدمات فني و تاسيساتي, اجراي کليه امور تاسيسات ساختمان, ساختمان و تاسيسات, تاسيسات الکتريکي و مکانيکي, يا نصب تاسيسات و ماشين آلات, تعمير و نگهداري تاسيسات برودتي و حرارتي , تاسيسات آب و برق و مکانيک, تاسيسات سرد وگرم, پيمانکاري تاسيسات, موتورخانه مسکوني و تجاري, سرمايش و گرمايش, اجراي تاسيسات مکانيکي, گرمايش و سرمايش برق,
ارسال توسط نویسنده وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 231
بازدید دیروز : 74
بازدید هفته : 404
بازدید ماه : 923
بازدید کل : 428920
تعداد مطالب : 549
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1